پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

پارسا مرد کوچک

پسرم کمک کن من +27 ماهگی

1391/10/12 11:15
نویسنده : مامان و بابا
397 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم با همه کوچولوئیش خیلی دوست داره توی کارای خونه به ما کمک کنه

یکی از کارایی که خیلی دوست می داره دراوردن لباسا از توی ماشین لباسشویی و کمک در پهن کردن اوناس

تا در ماشین رو باز می کنم خودش بدو بدو می ره سبد رو میاره و می ذاره جلو ماشین و یکی یکی و بادقت لباسا رو در میاره می ریزه توی سبد

بعد هم خودش سبد پر از لباسو بلند می کنه از پله آشپزخونه میاره پایین و می بره نزدیک آویز رخت می ذاره .. بعدم یکی یکی می ده دست من تا پهن کنم

بهش می گم مامانی به دوربین نگاه کن ازت عکس بگیرم .. می گه نه صبر کن مامان باید تیریپ بگیرم

ای من فدای اون چهار زانو نشستنت بشم...بیست و هفت ماهه  شدنت مبارک باشه عزیزم !!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان آریا
12 دی 91 11:09
عزیزم فداش بشم پسر گلم خدا برات نگه دار وفا جونم
مامان پریناز
14 دی 91 16:15
ای جان پرینازم عاشق اینکاره...هم کثیف ها رو باید خودش بندازه تو ماشین.هم تمیزا رو دربیاره.