پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

پارسا مرد کوچک

بدون عنوان

1391/10/9 12:00
نویسنده : مامان و بابا
264 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا هی باید خاطرات روزای کوچولوییت رو برات تعریف کنم

مامان این خط خطیهای روی فرشو تعریف کن !(برای هزارمین بار !!!)

هیچی مادر پارسا جان که کوچولو بود یه بار خودکار بابا رو ورداشت وقتی من رفته بودم دستشویی بجای اینکه توی دفترش نقاشی بکشه اشتباهی روی فرش خط خط کشید ... بعد من اومدم گفتم پارساااااااااااا مامان چیکار کردی ؟

بعد چی شد مامان ؟ من چی گفتم بهت؟

تو گفتی ببخشید مامان ..

بعد تو خوشحال شدی مامان ؟

آره پسرم بغلت کردم بوست کردم

بعد چی شد مامان بگو .. بگو دیگه

خوب چیزی نشد مامان دیگه رفتیم دفتر اوردیم توش نقاشی کشیدیم باهم

بعد چی شد بگو مامان؟

هیچی مامان شب شد رفتیم خوابیدیم

و این بعد چی شد همین طور ادامه داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آوا
21 دی 91 8:46
اين خودشيفتگيشون تو دو سالگي منو كشته ما هم يك خودشيفته داريم كه به كاراش افتخار ميكنم چقدر شيرين هستن اين بچه هاي دو سال و دو سه ماهه ما