پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

پارسا مرد کوچک

ماجراهای ... !

1392/7/2 10:59
نویسنده : مامان و بابا
248 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم بریم دستشویی؟

نه مامان هنوز جیشم لُد نشده

چی نشده؟

لُد دیگه !! مثل بازی کامپیوتری که صبر می کنیم لود بشه اون خطه تا اخر پر می شه بعد بازیش شروع می شه .. الان خط جیش من هنوز پر نشده هر وقت لود شد خودم زنگ می زنم !( این زنگ زدن داستان داره خودش)

---------------------------------------------

مامان جیشا از کجا میاد ؟

آب و شربت و شیر و این چیزایی که می خوریم چیزای خوبش می ره توی تنمون اوناش که اضافیه تبدیل به جیش می شه ..

 

دو روز بعد ....

 

پارسا جیش نداری؟ کلی شربت و آب خوردی ها !!

نه مامان هنوز اونا تبدیل به جیش نشدن .. هروقت تبدیل شدن معلم می دم

چی می دی ؟

معلم .معلم (کمی با شک !!)

اهان اطلاع می دی ؟؟

آره آره اطلاع !!

--------------------------------------------------------------------------

(بخاطر دیر گفتن یکی دو قطره جیش می ریزه توی شرتش !)

مامان می شه درباره این اتفاقای جیشی بابا که اومد بهش چیزی نگیم !

باشه مامان جون من که نمی گم خودت اگر دوست نداری نگو .. اگرم بگیم که بابا چیزی نمی گه

نه اتفاقای خوبو برای بابا بگیم !

باشه

 

تا بابا از در میاد تو ...

 

سلام بابا .. ما از اتفاق بد جیش ریختن بهت هیچی نمی گیم بابا !!!نیشخند

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم مامان آریا
2 مهر 92 11:16
ای جان دلم ماشاء اله به گل پسرمون خیلی زرنگی پارسا کاش بزرگتر ها هم مثل این بچه ها زرنگ بازیهاشون پر از صداقت بود
فاطمه
2 مهر 92 23:00
سلام.عزیزم چقدر باهوش و شیرین زبونه!
مدتیه وبلاگتونو میخونم و دوستش دارم.آرشیوتون رو هم خونده ام.اونجایی که تعریف کردین با پارسا مهمونی بازی کردین و شما و باباش در میزدین میرفتین خونه اش خییلی قشنگ بود گریه ام گرفت حتی.
موفق و سلامت باشید


وای عزیزم ممنون از کامنتت کلی ذوق کردم
آیدا مامان ویهان
3 مهر 92 13:06
عزیزم هم باهوشه و صاف و ساده.


ممنون که اومدی
فائقه
6 مهر 92 12:11
خیلی بامزه ست این بچه! هنوز load نشده!!!