پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

پارسا مرد کوچک

چندتا عکس

1391/12/23 1:53
نویسنده : مامان و بابا
322 بازدید
اشتراک گذاری

این چندتا عکس در ادامه پست قبلی هست که وقت نشده بود بذارم :

بازی با رنگ انگشتی توی حمام

منتظر برای تولد بابا

دیگه تدارکات طول کشید پارساخان هم حوصله اش سر رفت !!

این ماشین رو هم که خودش کشیده نقاش کوچولوی من .. خوشحالم که استعداد نقاشیش به باباش نرفته !!

جدیدا خیلی توی نقاشی هاش بیشتر به جزییات دقت می کنه مثلا برای ادمش سوراخ دماغ هم می کشه و یه چیزای دیگه که سانسوریه !!!

ما شاالله و لا قوة اله بالله العلی العظیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مریم مامان آریا
23 اسفند 91 9:43
وای چه به موقع رسیدم ای جانم پارسا رو ببین وای اون عکسی که منتظر کیکه خیلی خوشکل افتاده واییی چقدر نقاشیش خوبه ، خوب از مادر هنرمندی مثل تو ، داشتن این پسر دور از انتظار نیست خیلی خوبه استعداد نقاشیش ماشاء اله هزار ماشاء اله حتما سعی کن به استعدادهاش برسی آریا کاملاً مشخصه که به نقاشی علاقه ای نداره ولی خوب چرا اگر با ماژیک باشه یه چیزایی می کشه کالا دنبال شیطونیه بیشتر و چیزهای هیجان انگیز و معمولا نمی شینه آروم یه جا وقت بذاره نقاشی بکشه بیشتر هم به آچار و پیچ گوشتی و سر درآوردن علاقه داره اینم به باباش رفته منم که جداً اصلا تو هیچی استعداد ندارم یادته خیلی وقت پیش یه کامنت خصوصی برات گذاشتم که هیچ وقت جوابش رو ندادی ؟ از بس من برات مهمم ما رو باش که رو دیوار کی داریم یادگاری می نویسیم هعی امان از بی کسی
فهیمه مامان سینا
23 اسفند 91 11:16
ماشاالله به پارسا...خدایی نقاشیش عالیه...
مریم مامان آریا
23 اسفند 91 13:56
به خدا من اینجا کامنت گذاشتم بیا ببینش دیگه
مریم مامان آریا
23 اسفند 91 14:40
آخرش یا تو از دست من خودکشی می کنی یا من از دست تو
اشکال نداره شاید ارسال نشده دوباره برات می نویسم در جواب کامنتت نوشته بودم:
است می گی جداً حرفات رو قبول دارم
ولی ببین پارسا که الان کوچیکه چیزی هم از ته ته دلش نخواسته که ، ولی استعداد داره واسه نقاشی، ببین به نظرم این موردها ارثی و ژنتیکی هست وگرنه مگه پارسا کلاس رفته ؟ ولی خوب می بینی به وضوح به نقاشی علاقه داره- من می گم اینکه به یه چیزی علاقه داشته باشی و یا نداشته باشی ارثی و ژنتیکی هست . مگه اینطور نیست؟



اره خوب ممکنه این علاقه ها ژنتیکی باشه .. این که یه چیزایی توی خون ادم هست رو نمی شه انکار کرد ..ببین مریم خواهرم یه دوستی داره اینا چندتا خواهر برادرن که مادر زادی هنر مندن .. هیچ وقت کلاسی نرفتن اما خدای ابتکار و هنرن .. خوشنویسی .. انواع سبکای نقاشی .. خیاطی .. گلدوزی .. عکاسی .. اشپزی .. یعنی تو هر چی بگی اینها بلدن وضع مالیشونم از بچگی خوب نبوده که بذارنشون کلاس یاد بگیرن واقعا ذاتی هنرمندن کلا فکرشون همیشه پر از ایده های خلاق و هنرمندانه اس پس مطمئنا ژنتیک تاثیر زیادی هم داره
به نظر من مهم اینه که ما پدر و مادرا علاقه ها و استعداد های بچه هامون رو بشناسیم تا بتونیم اونا رو توی مسیر درست هدایت کنیم .. من پسر دایی که دارم که اصلا درسش خوب نبود اما عاشق تعمیر کاری و کارای الکتریکی بود .. مامانشم اصراری نکرد که درس بخونه از همون راهنمایی که بود گذاشتش مغازه تعمیر دوچرخه شاگرد بشه بعد واسه خودش یه ماشین طراحی کرد و مامانش کمکش کرد که اونو ساخت حالا هم با 22 سال سن توی پروژه های طراحی رادار و های تک کار می کنه و مسئول پروژه هاست هنوزم همون دیپلمه
مریم مامان آریا
23 اسفند 91 14:40
اصلاحیه : است می گی = راست می گی
مامان پریناز
24 اسفند 91 13:39
خوبه دیگه به در میگی دیوار بشنوه.میدونی باباش میاد وبلاگ پسرکو می خونه خیلی رییییلکس غیبت می کنی
مریم مامان آریا
26 اسفند 91 9:44
وااای خوش به حال همونایی که گفتی اون فامیلتون و اون پسر دایی تون خدا به آدم از این ژن ها بده خیلی بهتره از پوله به خدا من که کلا ناقص الخلقه هستم دیگه داشتن این ژن ها بماند
مهناز
21 فروردین 92 15:13