پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

پارسا مرد کوچک

بلبل من

1391/4/28 10:25
نویسنده : مامان و بابا
407 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا: مامان من حسنی شدم !

من : چرااااااااااااااااااااااااااااااااا؟

پارسا: آخه موهامو تیک تیک نکردم .. ناخونمو تیک تیک نکردم ..!

من : خوب بیا برات ناخوناتو تیک تیک کنم

پارسا : نه می خوام حسنی باشم !!!!!!!!!!!

من :تعجب

--------------------------------------------------------------------------------------

داره با پسرخاله هاش سر یه اسباب بازی بکش بکش می کنه و هر دو تاشون جیغشون رفته هوا (مجتبی پسر خالش 4 سال و نیمشه و پارسا هم که 22 ماهه و اصلا هم کم نمیاره !)

خاله میاد پادرمیانی و به مجتبی می گه که پارسا کوچولوئه و باید اسباب بازی رو بهش بده (حالا اسباب بازیه مال خود مجتبی است )

روز بعد در دعواهای مشابه :

پارسا : من کوچولوئم .. من کوچولوئم بده بده .. تو نگیر .. می خوام بازی کنم !!!!!!!!!!!

------------------------------------------------------------------------------------

برای شستنش توی دستشوئی باید یک داستانی بسازم که راضی بشه .. بهش می گم یادته کوچولو بودی به جارویی که کنار دستشوییه می گفتی جووَ.. از خنده غش می کنه و خیلی خوشش میاد

دفعه بعد که می ریم دستشویی میگه : مامان بگو تو کوچولو بودی می گفتی جووَ..  دوباره براش می گم و بازم از خنده غش می کنه ..

یه جوری هم خودش تعریف می کنه انگار این خاطره برمی گرده به سالها پیش ..نه اینکه همین یک ماه پیش یاد گرفت درست بگه جارو

-----------------------------------------------------------------------------------

جلو خاله و شوهر خالش نشسته داره ماشین بازی می کنه بهش می گم پارسا بیا باهم ربنا رو که بلدی برای خاله بخونیم

زیر چشمی نگاهم می کنه

می گم ربنا ... منتظرم که بقیشو مثل همیشه بگه .. نمی گه .. می گم بگو دیگه پارسا

پارسا با خنده : نمی گم .. خجالت می کشم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

همه زدن زیر خنده و من مونده بودم خجالت می کشم رو از کجا یاد گرفته !!!!!!!!!!!

---------------------------------------------------------------------------------

داریم باهم ربنا و سوره حمد و صلوات رو تمرین می کنیم .. معمولا وقتی کسی نباشه و من و اون تنها باشیم و حسشو داشته باشه خیلی قشنگ تا جایی که یاد گرفته می خونه .. البته من هم کمکش می کنم ..

-------------------------------------------------------------------------------

پسر خاله ها عاشق سی دی ماشین ها هستن .. از بازی و حیاط که خسته می شن ولو می شن جلو تلویزیون و برای هزارمین بار با اشتیاق ماشین ها رو می بینن .. پسرک هم چنان خودشو قاطی کرده و لم می ده و شیر می خوره و سی دی می بینه که نگو .. اسم ماشین هاشم مثل اونا یاد گرفته ..

مک کوئین و میتر

------------------------------------------------------------------------------

خودش که می خوره زمین و جائش درد میاد تندی می گه اشکالی نداره اشکالی نداره

محکم زده پشت پسر خاله کوچیکه اونم داره گریه می کنه .. هی تند تند می گه مجتبی اشکال نداره اشکال نداره !! رو رو برم

------------------------------------------------------------------------------

میاد دم اشپزخونه می گه مامان دارم می رم سر کار .. کاری نداری؟

نه پسرم مواظب خودت باش

زود میام

باشه عزیزم برو داری میای برام دو کیلو خیار بخر ..

دو ثانیه دیگه میاد می گه مامان خیار خریدم .. مظاظب بودم ..

---------------------------------------------------------------------------------

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان سونیا
28 تیر 91 11:07
عزیزم چه شیرین زبون این گل پسر قند عسل دوست دارم درسته بخورمت با این شیرین زبونیت
مریم مامان رایان
28 تیر 91 15:49
مشالله به پارسا خان زبل کلی براش ذوق کردم خدا حفظش کنه. رایان هنوز نمی تونه جمله بگه. خیلی هنر کنه دو تا کلمه رو پشت هم می گه اون هم با زبون خودش
لیلا
29 تیر 91 1:11
ای جونم....فداش شم....
مهشید
29 تیر 91 12:18
امیدوارم خدا این بلبلت رو برات حفظ کنه. خیلی خواستنی یه. بزنم به تخته
عکس جدید هم ازش بزاری با استقبال مواجه می شه ها


ممنون مهشید جان . خوب پست پائینیش عکس جدید بود دیگه
ليلا
31 تیر 91 1:33
ماشااللللللللللللله خيلي عالي بود مثل هميشه خداييش هروقت وبتو ميخونم كلي سرحال ميشم بسكه گل پسري خوردنيييييييييييييه ماشاالله


قربان محبتتان
مريم مامان آريا
31 تیر 91 13:27
واقعا كه هزار ماشاء اله دارههههههههه اي ول به پارسا هزار ماشاء اله
مهناز
1 مرداد 91 9:37
سلام خانومی ....خدا حفظش کنه ...ماشااله


ممنون مهناز جون
بهناز مامان رادین
1 مرداد 91 15:17
عزیزمممممممممممممم با اون شیرین زبونیهاش.خدا حفظش کنه براتون.واییییی یعنی می شه رادین هم یه روزی حرف بزنه؟؟؟؟!!!!!!!!!


معلومه بهناز جون بزودیییییییییییییییییییی
مامان فهیمه
16 مرداد 91 23:50
قربونت بشم ناز نازی مامانی این حرف زدن ارثیه؟ آخه پسر من یه ماه از پارسایی بزرگتره هنوز نمی تونه جمله بگه چه برسه به این دیالوگها بهم سر بزن منتظر جوابت هستم اگه برای پیشرفت تکلم کاری می شه کرد بهم بگو ممنون
❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 16:12
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
الناز
21 مرداد 91 17:44
سلام عزيزم وب قشنگي داري راستي پسملت با دخمل من همسنن فقط 15 روز اختلاف دارن به ما سر بزن