پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

پارسا مرد کوچک

کارای جدید

1390/4/13 12:42
نویسنده : مامان و بابا
425 بازدید
اشتراک گذاری

ما مسافرت بودیم و دیشب تازه اومدیم خونه خیلی خوب بود بعدا میام تعریف می کنم و اماپارسا

1- بای بای می کند (حدود یک ماهه ) گاهی یه دستی گاهی دو دستی .. مخصوصا صبحا که باباش داره میره کلی باید بای بای کنن باهم ..

2- دست دستی (حدود یک هفته اس) تا بگیم آفرین باریک الله تند تند دست می زنه واسه خودش خیلی هم ازین کارش خوشش میاد

3- به کلمات ماما .. بابا و دد یکی دوتا دیگه هم اضافه شده .. می گیم پارسا ساعت چی می گه (البته باید کنار ساعت وایسیم تا ساعتو ببینه ترجیحا هم ساعت پاندول دار باشه ) می گه تیک تیک تیک

یا مثلا پارسا بابا کو؟؟؟؟ می گه دَ.... فت ... حسابی هم می کشه عین ادای مارو در میاره ..

دایی کو؟؟ د... فت

دیروز که ساری بودیم یه سوسک دیده بودم هی جیغ جیغ می کردم اونوقت اون هم با خنده ادای جیغای منو درمیاورد و با باباش باهم می خندیدن به من

امروز درست نه ماه و دو روزشه ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دانيال
28 تیر 90 11:40
سلام خاله جون من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم با احترام دانيال
baran
17 مرداد 90 11:03
salam,shoma ham saravi hastiin? pesareton khli khoshgele