پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

پارسا مرد کوچک

معرفی کتاب

1392/3/7 23:27
نویسنده : مامان و بابا
297 بازدید
اشتراک گذاری

به نظرم اینکه کتابای خوبی که برای بچه هامون خریدیم بهم دیگه معرفی کنیم خیلی خیلی کار قشنگیه و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه و .. می شه .. من خودم چندبار کتاب هایی که برای پارسا مفید بوده رو توی وبلاگش گذاشتم و از وبلاگ دوستای دیگه هم استفاده کردم و وقتی رفتم شهر کتاب می دونستم چی می خوام و مستقیم رفتم دنبال کتاب هایی که می خواستم

همین طور معرفی بازی های که میتونه بچه های دو -سه ساله رو سرگرم کنه و یه فایده ای هم براشون داشته باشه خیلی خوبه و من سعی می مثل خیلی از دوستای دیگه کارایی رو که یادم می مونه بنویسم چون می دونم  که خیلی مامان ها هستن که توی دنیای وب می گردن دنبال بازی و سرگرمی هایی که بتونن با بچه هاشون انجام بدن و از لحظه های باهم بودنشون لذت ببرن

سری کتابای کایو ..

مزیت فوق العاده این کتابا عکس های رنگی و قشنگشونه که خیلی جلب توجه بچه رو می کنه تصاویر هر صفحه نقاشی های رنگی و ساده با رنگ های شاد هست که بچه ها دوست دارن .. کایو پسر بچه ی بامزه ی 3-4 ساله ایه که ماجراهای مختلفی براش پیش میاد .. اگر یادتون باشه کارتونش رو هم نشون می داد

سری کتاب های الفی

الفی هم همون طور که مامان ها و باباهای همسن و سال من یادشونه پسر بچه ی ساده و دوست داشتنی ایه که من کارتونش رو خیلی دوست داشتم و نمی دونم چرا الان دیگه اونو نشون نمی دن ..حتی توی اینترنت خیلی دنبال کارتون های الفی گشتیم اما همشون زبان اصلی بودن . کتاب های الفی هم خیلی جالبن

 

اخرین سری که می خوام معرفی کنم و حتما همه هم می شناسن سری کتاب های غاز کوچولوئه .. پنهان بودن بخشی از نقاشی ها زیر یک تیکه دیگه خیلی هیجان انگیزه حتی واسه من که مامان هستم .. بچه ها داستان های غاز کوچولو رو خیلی دوست دارن و به همه توصیه می کنم .. الان عکسشو ندارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آریا
8 خرداد 92 0:58
سلام
ممنون از معرفی کتابا


خواهش می شه
فائقه
15 خرداد 92 0:47
سلام منم عاشق الفی و کایلو هستم.