پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

پارسا مرد کوچک

به مناسبت 31 ماهه شدن

1392/2/25 10:01
نویسنده : مامان و بابا
823 بازدید
اشتراک گذاری

برای دیدن عکسا به ادامه مطلب برید

عید همراه مامان بزرگ و بابا بزرگ رفتیم جنگل های اطراف ساری که واقعا نمی تونم بگم چقدر قشنگ بود . . رنگ سبز و تازه درختها که فقط توی این فصل اینرنگی هستن و بعد برگهاشون پررنگ تر می شه ..

بچه که بودیم و حوصله مون سر می رفت مامانم چندتا بیسکوئیت و یه کاسه و گوشکوب می داد دستمون می گفت اینا رو بکوبین .. مام همچین با خوشحالی اینکار غیر مفید رو انجام مید ادیم که نگو .. بعد می گفت حالا اگر توش یکمی اب بریزین می شه سرلاک همونی که به محسن (دادشم ) می دیم .. مام اب می ریختیم توش و ذوق ذوقون می خوردیم .. واقعا هم مزه سرلاک می داد ها

بابا مشغول اموزش پرتاب سنگ به پسرک !!

مرد کوچیک مامان گفت مامان خریدها رو بده من بیارم بهت کمک کنم ..

 با بابا مشغول نگاه کردن مجله ماشین .. من یکی که اصلا از عشق ایندوتا به ماشین سر در نمی یارم .. اخه ادم با دیدن عکس فراری هم ذوق می کنه ؟؟!! ذوق داره ؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم مامان آریا
25 اردیبهشت 92 10:12
یه دل سییییییییییییر این پارسای خوردنی رو دیدم جداً یعنی باباش تو این سن هنوز عشق ماشینه ؟ خدا به دادت برسه چون من منتظر بودم آریا یه کم بزرگ بشه این عشق ماشینش کم بشه والله اون بیسکویت هم خیلی خوب بود حتما می رم امتحان می کنم
مامان روشا
25 اردیبهشت 92 11:57
دوست دارم قورتش بدم این پسر نازتو یه اسفند براش دود کن خودمم براش سه تا صلوات فرستادم اون کوبیدن بیسکویت عالیه از طرف من یه ماچ گنده به مامانت بده بگو دیگه نخود سیاه نداره بهمون یاد بدی؟ ههههههههههههههه این مریم چقدر باحال میگه شوهرت با این سنش عاشق ماشینه هههههههههههههههههههه عزیزم منم با دیدن فراری ذوق می کنم خوب
ليلا
28 اردیبهشت 92 19:45
31ماهگي پارسا جونم خيلي مبارك ولي ميگم فراري كه اصلا ذوق نداره
لیلا
29 اردیبهشت 92 11:36
وای آرسام من هم عاشق ماشینه....تو خیابون میگه من عاشق بیبمبم....
لیلا
29 اردیبهشت 92 11:37
31 ماهگیت مبارک عزیزم....


ممنونم لیلا جون
آیدا مامان ویهان
30 اردیبهشت 92 13:40
پسر نگو طلا بگو عزیزم. منم با مریم موافقم ایده بیسکوییت ایده خوبیه