پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

پارسا مرد کوچک

بلبلک من

1391/8/18 12:51
نویسنده : مامان و بابا
1,345 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم چندوقت پیش (شاید حدود یکماه پیش) یاد گرفته بود بگه "اشهد ان علی ولی الله "به خاطر همینم باباش براش یه جایزه خرید .. یه ماشین فلزی که دوست داشت

مدتیه که یاد گرفته صلوات رو کامل می گه .. بهش می گم پارسا واسه این صلواتت هم یه جایزه برات می خریم

پسرک: نه مامان من خودم جایزه دارم اینا ها .. (می ره ماشینشو میاره نشون می ده )

پسر قانعه دارم من؟؟؟!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

می گه مامان منو می بری مشهد ؟

می گم اره مامان ان شالله می ریم .. تازه با هواپیما هم می ریم ..

ظهر تا باباش از در رسیده تو با خوشحالی می گه بابا بابا ان شالله می خوایم با هواپیما بریم مشهد !!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

بهش گفته بودم که بزودی میریم تهران .. شب تلفنی داره با پس خاله اش حرف می زنه بهش می گه مصطفی جان ان شالله من زود میام اونجا پیش تو !!

.

..

تهرانیم و با پسر خاله هاش داره بازی می کنه .. یه دفعه وسط بازی بهشون می گه : من خیلی خوشحالم که اینجا پیش شما هستم .. تو هم خوشحالی مصطفی؟؟

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

بهش می گم از بس دویدی خیس عرق شدی شورشدی !! می گه مامان نه من خیار شور شدم .. اصلا الویه شدم .. بیا منو بخور !!

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

پارسا: مامان می خوام برات غذا بپزم .. (قابلمه کوچولوی پلاستیکی شو گرفته دستش )

بپز مامان جون .. چی میخوای بپزی ؟

ماهی .. برو عقب مامان می سوزی .. داغه

بله چشم ..

ساکت و آروم بشین تا سرخ بشه .. هی نیای بگی پارسا پارسا ماهی می خوام ماهی می خوام ها .. باید صبر کنی تا پخته بشه .. غر نزنی گریه نکنی ..

بله چشم ..

بیا مامان حاضره .. داغه من باید تیکه تیکه کنم بدم بهت

من :خنثی

 

 

اینم جناب سرهنگ پارسا !!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان روشا -زهرا
17 آبان 91 11:26
ماشاالله پسرت گل پسره خیلی از نوشته هات لذت بردم آفرین مامان مهربون


تشکر
رواق
29 آبان 91 1:17
سلام به پارساجان سلام برسونيد...؛ "انشاءالله" خدا براتون نگهش داره. التماس دعا.
فهیمه مامان سینا
23 آذر 91 9:35
عجب زستیم گرفته بلبلک شیرین زبون