پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

پارسا مرد کوچک

کتاب هاش

1391/2/5 12:05
نویسنده : مامان و بابا
507 بازدید
اشتراک گذاری

توی این پست کتاب هایی که پارسا داره و دوستشون داره و براش می خونم رو معرفی می کنم .. از مامانای دیگه هم خواهش می کنم که همین کارو بکنن تا بتونیم کتابای خوب رو بشناسیم و براشون تهیه کنیم

کتابای تقویت هوش :اینا رو وقتی هنوز یکسالش نشده بود از شهر کتاب خریدم تا مدت ها خیلی دوست داشت با شکل های ساده اش براش داستان می سازم و تعریف می کنم و دیگه خودش داستاناشو حفظه

 

2- کتاب های داینا که درباره مامان و بابا و نی نی هست و پارسا خیلی خوشش میاد .. البته من فقط شعرهای کتابو براش نمی خونم کلی خودم قصه و داستان اضافه می کنم و از خودم هیجان در می کنم موقع خوندنشون و پارسا خیلی خوشش میاد گاهی خودش می شینه ورق می زنه و همون حرفای منو می گه

 

3- کتابای خودم غذا می خورم و خودم لباس می پوشم که البته دو جلد دیگه هم داشت که من نخریدمش .. نقاشی هاش خیلی جذاب و اقعیه ..

4-کتابای میوه ها ..حیوانات و اشیا و رنگ ها که فکر کنم همه بچه ها مدل های مختلفش رو داشته باشن اینا رو بابا بزرگش براش خریده

 

5-کتاب تاتی ها که 10 جلده و این کتاب هر 10 جلد رو یکجا جمع کرده که خیلی جالبه مخصوصا اینکه عکس بچه ها رو در حالت های مختلف داره و منو پارسا باهم ادای هر بچه ای درمیاریم مثلا می خنده گریه می کنه تعجب می کنه ووو.....  این خیلی خوبه

 

6-اتل متل ترانه .. اینو بهش هدیه دادن و شعراش هنوز براش خیلی زوده اما ما با نقاشی هاش خودمون داستان می سازیم و می خونیمش .. دوستش داره

 

7- کتابای حسنی و ده شلمرود که کتاب بچگی های خودمه و هیچ وقت شعرهاشو فراموش نکردم .. اینا رو تازگی براش خریدم و خیلی دوست داره هی میاره می گه حسدی حسدی .. می شینه تا براش بخونم .. جوابم رو هم می ده .. حسنی میای بریم حموم ؟ نه نمیام نه نمیام .. بعد باهم می گیم واه واه واه .. هی مو و صورت و ناخنشو نشون می ده و می گه ایش ایش ایش .. عاشق این کتابا هستم .. باهاشون می رم به 20 و اندی سال پیش  مخصوصا با نقاشی های قشنگش با فلفلی و قلقلیش !!!!!!!!!!!

 

8-اینام کلی کتابای متفرقه اس که البته هیچ کدومو من براش نخریدم و اگر من بودم شاید نمی خریدم چون نه شعر ها نه نقاشی های زیاد جالب نیستن پارسا هم علاقه زیادی نشون نمی ده .. با این حال گاهی بعضی هاشو ورق می زنیم مثلا همین اولیه بد نیست .. درباره یک نی نی که به کبریت دست زد و دستش سوخت. البته پارسا چون هنوز کبریت نمی دونه من براش گفتم نی نی به گاز دست زد چون گاهی میاد توی اشپزخونه می ره سراغ گاز ..

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سحرگاهي
5 اردیبهشت 91 15:17
چه مادر و بچه كتابخوني منم بچه بودم عاشق تو ده شلمرود حسني تك و تنها بود بودم
ilijoon
6 اردیبهشت 91 15:45
ممنون از معرفي كتابها ايليا جون هم كتابهاي حسني رو خيلي دوست داره پيشمون بيا منتظرتونم
ilijoon
10 اردیبهشت 91 16:57
پارسا جونم ديگه به ما سر نميزنييييييي؟؟؟ به ديدنم بيا منتظرتم