پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

پارسا مرد کوچک

بلبل ما

1390/12/22 1:56
نویسنده : مامان و بابا
596 بازدید
اشتراک گذاری

توی دستشوییم میاد هی در می زنه

مامان :کیه کیه ؟

پارسا: من من

مامان:تو کی هستی؟

پارسا:آدوم آدوم ( منظورش آدمه !)

مامان:آقای آدم تا حالا کجا بودی؟

پارسا:فاه فاه (راه)

اینا عین قصه کتابی هست که براش می خونم آدم رفت در زد مامانش گفت کیه کیه گفت ................

            ************************

اومده ازم آب می خواد منم هر چی می گردم شیشه آبشو نمیابم ..وقتی یه چیزی م یخواد باید زود بهش برسه وگرنه گریه می کنه .. دیدم داره گریه اش شرو ع می شه شروع کردم همین طور که همه جا رو دنبال شیشه آب می گشتم هی صدا می زدم : آااااااااااااب .. آااااااااااااااب کجاییییییییییییییی؟

ازین کار خوشش اومد عین من تکرار می کردو می خندید و با دقت می گشت .. یه دفعه دیدم از توی اتاقش پیداش کرد اومد با خوشحالی می گه : اینا اینا اینا !! 

             ***********************

دارم لباسا رو تا می کنم و برای خودم شعر می خونم و پسرک هم یه کم اونور تر با یه چیزی بازی می کنه ..

من:جگر مامانش .. (با اهنگ بخونین)

یهو می دوئه جلوم و میگه : پاسا !

منم شعرمو ادامه دادم و اونم بعد از هر مصرعی با خوشحالی و ذوق می گفت پاسا !!

عسل مامانش .. پاسا    خوشگل و نازم .. پاسا               غنچه ی بازم ........ پاسا !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ilijoon
19 اسفند 90 9:11
قربون پسر شيرين زبون........
چگونه همسر دلخواهم را بیابم؟
23 اسفند 90 17:18
سلام. من از وبلاگ شما به عنوان یک انرژی مثبت استفاده کردم... به پیوندهای روزانه ی من نگاه کن و روی اسم پارسا کمی بایست!
دوست قدیمی ....فا
26 اسفند 90 8:33
یاد روزای قدیم خودمون افتادم. پسرا حدودا 2-3 ساله که بودن منم میخوندم: عسل مامان کیه کیه. بعد اینا میگفتن: منم منم. بعدش هم ادامه. خوشگل مامان کیه کیه؟ جیگر مامان کیه کیه؟ ناناز مامام کیه کیه؟ ..... و همینطور تا آخر میرفتیم. بعد من میگفتم ایمان مامان کیه کیه؟ یا عرفان مامان کیه کیه؟ بعد بلند داد میزدن: منم منم. بعد همدیگرو بغل میکردیم و فشار میدادیم. یااااادش بخیر اون روزا. خوش بحالت. دلم تنگ اون روزاست. حسااابی با پسرت عشق کن.
مامان دینا
1 فروردین 91 15:06
مثل ماهي زنده مثل سبزه زيبا مثل سمنو شيرين مثل سمبل خوشبو مثل سيب خوشرنگ و مثل سکه با ارزش باشيد. سال نو مبارک پارسای خوش زبون
زهره مامان آریان جون
2 فروردین 91 1:09
عیدتون مبارک.امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید
ilijoon
16 فروردین 91 17:27