پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

پارسا مرد کوچک

دنیا

1393/1/22 10:04
نویسنده : مامان و بابا
2,689 بازدید
اشتراک گذاری

(دیشب ساعت حدود یک پارسا روی پاهای من در حال خواب و لالایی گوش کردن )

   : مامان دنیا کجاست ؟

همین جا دیگه همین شهرا خونه ها همه جایی که آدما هستن دریا ها و اینا دیگه 

پس وقتی می گی ما هنوز به دنیا نیومده بودیم یعنی کجا بودیم ؟

من : تعجبتعجبسوالسوالخنثیخنثی  یعنی ... یعنی ... یعنی پیش خدا بودیم 

پیش خدا چیکار می کردیم ؟ اونجا چه شکلیه ؟

من  :وقت تمام  خووووووب ... یادم نیست الان مامان جون اونموقع اندازه مورچه بودیم منتظر بودیم که به دنیا بیایم !!!! الان بگیر بخواب خیلی دیره دیگه حرف نزن !!!!!!

من :متفکر

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آریا
24 فروردین 93 12:44
ببین تو رو خدا سوالی فلسفی بچه رو چطوری پیچوندی؟ باشه میدونم خسته بودی خوابت می اومد ولی حیف عجب بد موقع این سوال فلسفی رو پرسیده هااااااااا وگرنه جواب عالی داشت
مامان و بابا
پاسخ
حالا می شه شوما خواهری کنی و جوابشو بگی ایندفعه من شرمنده بچم نشم ؟؟؟
مامان آریا
25 فروردین 93 12:22
هیچی دیگه از گل و بلبل و رودخونه و درخت و سرسبزی میگفتم
مامان پریناز
2 اردیبهشت 93 0:30
وااااااااااای هنوز رو پا میذاری؟؟؟چه جونی داری تو؟؟؟؟
مامان و بابا
پاسخ
هنوز که بعضی شب ها که خودش هر کاری می کنه خوابش نمی بره .. دیگه خواهر جون هر چی جون داشتم گذاشتم واسه همین بچه الان منو ببینی می فهمی چی می گم