پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

پارسا مرد کوچک

بگرد و پیدا کن !!!

1392/10/15 23:51
نویسنده : مامان و بابا
1,357 بازدید
اشتراک گذاری

این بازی رو یه روز همین طور که پارسا هی غر می زد که مامان حوصله ام سر رفته .. ماشیناشو پرتاب می کرد و می گفت که دلش دیگه نمی خواد ماشین بازی کنه و ازشون خسته شده و خلاصه هر بازی ای که بهش پیشنهاد می دادم رد می کرد به ذهنم رسید 

البته اصلا کار جدیدی نیست و ترکیبی از قایم موشک و اون بازیه که ببین چی توی اتاق جاش عوض شده هست 

بهش گفتم تو برو چشم بذار من این ماشین نقره ایتو یه جایی قایم می کنم بعد تو بیا و پیداش کن .. با خوشحالی بدو بدو رفت توی اتاق چشم گذاشت و شمرد .. ماشینشو یه جای اسون مثلا زیر یکی از مبلا قایم کردم و صداش زدم که بیاد .. وقتی اومد توی هال هر طرف که میرفت بهش می گفت دور شده یا نزدیک اینطوری :

دور دور دور .. نزدیک نزدیک خیلی نزدیک .. 

یادمه بچه که بودیم این کارو با ضربه زدن انجام می دادیم یعنی ضربه های بلند به معنی نزدیک شدن به اون چیز و ضربه های خیلی یواش به معنی دور شدن ازون بود اما دیدم برای پارسا هنوز زوده که بتونه از روی ضربه ها اونو دنبال کنه بخاطر همین خودم بهش دور و نزدیک گفتم 

خیلی زود پیداش کرد و خیلی هم خوشحال شد و از بازی خوشش اومد .. بعد نوبت من شد .. و پارسا ماشینشو قایم کرد و من اومدم .. اونم خیلی قشنگ بهم می گفت که دارم دور می شم یا نزدیک البته این فرشته های کوچولو اینقدر دلشون نازکه که تند تند منو راهنمایی می کرد 

مامان برو کنار مبل حالا روی مبل بالششو بزن کنار !!

ازون موقع این بازی در کنار بازی قایم موشک بازی محبوب ما شده و هر کی هم که میاد خونمون پارسا این بازی رو باهاشون می کنه همین یکی دو روز پیش که مامان بزرگ و بابا بزرگش اینجا بودن کلی با بابابزرگش بگرد و پیدا کن بازی کرد  و انصافا هم جاهای خیلی جالبی برای قایم کردن وسیله اش پیدا می کرد .. 

خود منم از بازی کردن با پسرک سه ساله و سه ماهه ام خیلی لذت می برم .. از دلنازکی ها و راهنمایی های دلسوزانه اش .. از جاهایی که برای قایم کردن به فکرش می رسه و از مدل بامزه ای که دنبال وسیله ی قایم شده می گرده 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آریا
30 دی 92 9:45
سلاااااااااااااااام ممنونم آره ما هم این بازی رو انجام دادیم منم خیلییییییی خوشم میاد
مامان و بابا
پاسخ
خوشحالم که خوشتون اومد .. بالاخره ماهم به یه دردی خوردیم ها !!!