پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

پارسا مرد کوچک

عکسای قدیمی

1393/2/7 17:40
نویسنده : مامان و بابا
3,056 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم فایل های حجیم و شلوغ و پلوغ عکسای پارسا رو مرتب می کردم تصمیم گرفتم حالا هم که مامان بزرگ پارسا اینجاست و کمتر سراغ من میاد و یکریز داره با مامان بزرگ بازی می کنه یک سری رو هم توی وبلاگش بذارم 

به لطف این دوربین های دیجیتالی این بچه های امروزی اینقدر فیلم و عکس از بچگی هاشون دارن که فکر کنم دلشون رو بزنه .. من که اینقده دلم میخواست یک فیلم چند ثانیه ای از بچگی هام داشتم هعی .. همون 10-20 تا عکسی هم که داره رنگش به مرور کم می شه رو هم دایی و عمو و خاله ازمون گرفتن ما خودمون تا سالها دوربین نداشتیم .. 

تشریف بیارین ادامه مطلب ...

شمام ازین کتابا  دارین ؟ اینو خیلی وقت پیش حدود دوسال پیش خریده بودم و خیلی بامزه بود برام .. این عکسا رو هم همون موقع گرفتم یعنییییییییییییییییییییییییی برین به زمستون 91 .. 

 

اینم پارسا ببر مازندران !!

اینم آقا فیله که زبونشو دراورده 

وایییییییییییییییییییییی چه خرس ترسناکییییییییییییییی 

آخی چه شیر مهربونی .. بخوریمش !!

اینم که آقا میمونه است با موزش !!

البته به بدبختی این عکسا رو گرفتیم ازش صبر نمی کرد که با هزار دوز و کلک اینا رو گرفتیم 

خب این از سری اول عکسای قدیمی 

پسندها (3)

نظرات (9)

مامان فرشته ها
7 اردیبهشت 93 18:10
چه کتاب جالبی.ندیده بودم!
مامان و بابا
پاسخ
اره چند جلد دیگه هم داره و البته توی هر صفحه یک شعر هم مربوط به اون حیوون داره
فائقه
11 اردیبهشت 93 23:45
سلام چقدر خوب بودند.
مامان و بابا
پاسخ
قربان شما !
فهیمه مامانی
12 اردیبهشت 93 12:47
اشتباه شده خصوصیتونو لطفا چک کنید
مامان و بابا
پاسخ
فهمیه جون دیدم مرسی اومدم وبلاگت برات نوشتم
فهیمه مامانی
18 اردیبهشت 93 20:03
عکسا عالی بودن و بامزه مخصوصا اون فیله
الهه
25 اردیبهشت 93 23:26
چه مامان باحوصله وخوش ذوقی بین این مامانای کم حوصله و بی تفاوت امروزی واقعا مثل شما کم پیدا میشه... موفق باشید وبلاگ قشنگی دارید
مامان روشا
5 خرداد 93 11:43
روشا هم از این کتاب ها داشت پاره شد خدا رحمتش کند میمونش خیل با مزه شده
حانیه
5 خرداد 93 16:29
سلام..دختر منم مهر 89 هست
مامان دینا
4 فروردین 94 15:17
چههه کار خوبی چه عکسای قشنگی
محدثه
28 فروردین 94 12:59
salam vay che pesar nazi darin