پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

پارسا مرد کوچک

الویه مردونه !

1392/11/8 12:59
نویسنده : مامان و بابا
1,872 بازدید
اشتراک گذاری

از سر شب از پارسا چندبار پرسیدم که شام چی درست کنم گفت الویه .. ازونجایی که باباش الویه زیاد دوست نداره دو دل بودم و راستش حال و حوصله اش رو هم نداشتم اما وقتی دیدم پسرکم واقعا هوس الویه کرده تندی دست به کار شدم و سیب زمینی و هویج و تخم مرغ ها رو ریختم توی ظرف آب گذاشتم بپزه و مرغی که توی خورش ناهار بود دراوردم و همراه خیار شور ها ریز ریز کردم و منتظر بودیم که بقیه مواد بپزن و قرار بود که من و پسرم بشینیم باهم اونا رو رنده کنیم .. 

نزدیک اومدن بابا بود که یهو دیدم دلم پیچ می گیره و معده ام درد می کنه و حالم کلا اصلا خوب نیست .. بدو بدو رفتم یه قرص رانیتیدین خوردم و یه پتو انداختم رومو افتادم روی مبل !!

بابا که اومد و حالمو دید بهم گفت که من استراحت کنم و با پسر دست بکار شدن و سیب زمینی ها و تخم مرغ ها و هویجای پخته رو اوردن دستاشونو شستن و باهم دیگه مشغول پوست کندن و رنده کردن شدن منم لم داده بودم روی مبل و با موبایل ور می رفتم و استراحت می کردم و از دیدن همکاری شیرین پدر و پسر کیف می کردم .. 

بابا پوست می گرفت و پارسا رنده می کرد .. اخرش هم که سیب زمینیش کوچیک می شد می خوردش می گفت اینجاش رنده نمی شه .. 

البته منم حالم تند تند رو به خوب شدن بود و شام هم خیلی بهم حال داد !!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آریا
9 بهمن 92 8:04
چقـــــــــــدر خوب زندگیتون لبـــــــــــــریـــــــز از این لحظات خـــــــــــوب و تو هم همیشه شاد ِ شاد
مامان و بابا
پاسخ
ممنونم مریم جون همچنین برای شما
یه مامان
9 بهمن 92 14:47
ماشالا به این ÷سرت یه سوال اگه دوس داشتی جواب بده به نظرت بهترین سن نفاوت بچه ها چقدر خوبه تو فکر بعدی نیستی؟ ببخشید فضولیه ولی جوابت برام جالبه
مامان و بابا
پاسخ
من اگر امکانات و شرایطش رو داشتم الان بهترین فاصله سنی برای بچه ی دومه (به نظر من ) هر چی فاصله بچه ها کمتر باشه خیلی بیشتر باهم همبازی می شن و اخت می شن مخصوصا اگر همجنس باشن اما خوب معمولا مادر برای اینکه نفسی تازه کنه و حال و روز جسمی و روحیش رو بازیابی کنه چند سال طول می کشه اما واقعا الان با اینکه خیلی دلم میخواد اصلا نمی شه .. خیلی با همسرم دربارش فکر کردیم اما چون احتمالا نیمه اول سال بعد از ایران می ریم و اوایل مهاجرت هم خیلی سخته و طول می کشه تا ادم تو کشور دیگه جا بیفته شاید نشه بهش فکر کرد اما واقعا دلم نمی خواد فاصله بچه ها بیشتر از 5 سال باشه
فائقه
17 بهمن 92 15:56
نازی... ^_^
رواق
9 اسفند 92 1:43
سلام؛ چه الویه ی لذیذی شده اون الویه، مخصوصا برای شما...؛ . واقعا میخواین برین؟ حقیقتش دوست ندارم برین! با اینکه نزدیک نیستیم به هم و تاحالا هم ندیدمتون، اما... خیلی حس ِ غریبی داره؛ یعنی حتما باید برین؟ برای همیشه؟ من که اصلا دلم نمیاد خارج از ایران زندگی بکنم...؛ هر جا هستید، "ان شاءالله" سلامت و پاینده باشید در کنار ِ هم.
مینا
28 اسفند 92 0:58
سلام مادر پارسا من دانشجویی هستم که قراره برای بچه ها انیمیشن بسازم میشه کمکم کنید از کارهای شیرین بجه هاتون در مورد خوردن و خوراکی و علاقه به خوردن با هر کار یا حرف بامزه ای بود برام بگید ممنونتوم میشم کمکم کنید.
مامان و بابا
پاسخ
خانومی دیگه هر چی تو ذهنم دارم و وقت می کنم همین جا توی وبلاگش می نویسم