پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

پارسا مرد کوچک

تحریم !!!!!!!!!!!

1392/11/3 10:29
نویسنده : مامان و بابا
1,191 بازدید
اشتراک گذاری

برعکس قبلن ها (یعنی تا همین دو سه ماه پیش) که پارسا عاشق حمام رفتن بود و تا باباش می خواست بره حمام اونم بدو بدو می رفت جلو در می ایستاد که منم باید بیام و حتی یه وقتایی باباش به من می گفت سرشو گرم کنم تا یواشکی بره حمام و پارسا نفهمه الان چند وقتیه میو میو کاملا عوض شده .. باور کنید هیچ اتفاقی هم نیفتاده اما پسرک کاملا منزجر از حمام رفتنه ..هیچ راهکاری هم افاقه نمی کنه ریختن انواع اسباب بازی ها توی تشت .. بازی های توی حمومی با بابا .. بردن کامیون گنده برای آب بازی .. انواع وعده و وعید و  جایزه .. یعنی الان ما توی خونمون یک حسنی سه سال و سه ماهه و ا ندی داریم که نه سلمونی می ره نه حمام نه حتی اجازه می ده دست وروشو بشوریم براش !!!

فرقش با حسنی اینه که تنها روی مبل توی هال می شینه و سی دی می بینه .. نگران اینم نیست که فلفلی و قلقلی باهاش بازی نمی کنن !!

دیروز باباش داشت می رفت حمام و کلی ازش خواهش و التماس کردیم که بره حمام با بابا .. وعده کلی جایزه و بازی و .. .. صحبت درباره عواقب حمام نرفتن و اینکه تن آدم خارون خارون می شه و بو می گیره و هیچ کس خونمون نمیاد و کرمای سیاه روی پوستمون راه می رن و... (یعنی فقط نگفتم که شب که خوابیدی لو لو میاد ادم کثیفو می خوره و .. !! به منم می گن مامان ؟؟!!) 

هییییییییییییییییییییییییییییییییییییچ تاثیری نداشت .. یعنی اگر برای هاپوی اسباب بازی اینهمه رو گفته بودم با کله تو حموم بود !!

اخرش گفتم باشه نرو اما اجازه بازی با موبایل من .. تبلت بابا.. بازی توی لپ تاب و کامپیوتر رو نداری تا حمام نرفتی .. 

یکی دو ثانیه فکر کرد و بعد با قاطعیت گفت باشه !

(توی پرانتز بگم که پسرک خودش می تونه بدون کمک ما از همه اینا استفاده کنه .. روشن کنه و برای خودش بازی بیاره و بازی کنه .. )

خلاصه .. با وجود علاقه زیادش تا اخر شب دیگه درخواستی از ما نکرد و اسم این وسایل رو نیاورد .. حتی یکبار که موبایلم دستم بود اومد کنارم و گفت .. هوووووووم منم خیلی دلم می خواد الان با موبایل بازی کنم اما نمی شه و رفت !!

اخر شب داشتیم کتاب می خوندیم بهم گفت مامان اصلا چرا آدما کثیف می شن ؟می گم برای اینکه کار می کنن بازی می کنن بعدش عرق می کنن و عرق که زیاد روی تن آدم بمونه بو می گیره و تن آدم چرب و کثبف می شه .. مامان چرا آدم عرق می کنه ؟  من دلم می خواد عرق نکنم اصلا ..نمی شه مامان جان عرق سمها و کثیفی ها رو از توی تن ما میاره بیرون و نمی ذاره ما مریض بشیم .. می گه خوب مگه سم و کثیفی و چیزای اضافی با جیش نمیان بیرون دیگه پس چرا عرق می کنیم که کثیف بشیم و بریم حمام ؟ اگر من بازی نکنم دیگه عرق نمی کنم ؟

من :تعجبسوالیول نم یدونم مامانی اینا رو از بابات بپرس من فقط می دونم که باید بری حمام .. 

میگه فردا بابا می ره حموم که منم باهاش برم ؟ گفتم نه دیگه جمعه می ره احتمالا یعنی پس فردا !

گفت خب پس جمعه میر رم باهاش حموم بعدش اجازه دارم با تبلت و موبایل بازی کنم ؟ گفتم بله ! 

حالا هی بگین این تحریم ها بی تاثیرن !!!نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آریا
3 بهمن 92 12:16
ای جانم دیگه پسر عاقل و فهیم داشتن از این سختی ها هم داره دیگه خواهرجان آریا هم مدتی اینطور شده بود یعنی یه مدتی عاشق حموم و یه مدتی دوری می کرد ولی الانا که تو خونه می دوه و بخاری هم روشنه بدنش عرق می کنه و کمرش می خاره مثل چهار پایان عزیز هی برای خاروندن کمرش خودش رو به دیوار و یا فرش می کشه و بعد گریه می کنه می گه کمرم ، سرم می خاره منو ببرین حموم بر عکس ما حال نداریم هر روز ببریمش حموم یعنی راستش می ترسم دوباره مریض شه پارسا هر چند مدت یه رفتار خاصی نشون میده باید باهاش کنار بیای تا دوره اش رو بگذرونه
مامان و بابا
پاسخ
اره مامانم هم همینو می گه که یه دوره ای داره این رفتارش .. فعلا با حسنی مون حال م یکنمیم !! یکی از مشاغل من هم در خانه پشت خاروندن هست .. میاد روی پاهای من خم می شه و می گه بخارون مامان تازه ادرس هم می ده .. بالا راست .. پایین چب .. وسط بالا !!
مریم مامان محمد رضا
5 بهمن 92 11:05
ماشالله به آقا پارسای گل. نگران نباش محمدرضا هم یه مدت از حمام بدش اومد بعد دوباره خودش کنار اومد محمدرضا از کوچیکی از شامپو زدن متنفر بود چه سختیها کشیدم تا راضی به شامپو زدن بشه اما خداروشکر الان کنار اومده هر سنی یه رفتاری دارن واسه جون به سر کردن و یا شاد کردن ماها
فائقه
7 بهمن 92 22:22
وای جانم... کلی خندیدم... این بچه های امروزی خیلی فیسلسوفند برای خودشون. با سوال های ساده و عمیقشون دست آدم رو می بندند.
مائده
13 تیر 93 18:09
سلام به نظر بنده چند تا بادکنک بزرگ رو باد کنید و بزنین به حموم یا هر چیز دیگه ای که دوستش داره